Čteme první slova a věty !!!

27.09.2012 17:17

 Rafan chystá pro děti každý den úkoly. Připraví na tabuli obrázky, kartičky, písmenka a dnes poprvé připravil i slova a dokonce věty. Prý jsou to už větší prvňáci, takže je na čase, aby z dosud naučených písmenek poskládali slova. Trochu jsem Rafany bránila, že to ještě nedokážou...o snadnější úkoly jsem však žadonila zbytečně. Rafan trval na svém. Nakonec děti věty přece jen přelouskaly. Některé jako hotoví čtenáři, některé ještě ne úplně bezchybně a některým se to nepodařilo vůbec. Proto mi Rafan poradil, abych dala dětem čtení za domácí úkol. Tak teď jsem móóc zvědavá, jak mě v pondělí překvapí.

  Také v pracovních činnostech jsme si pohrávali s písmenky. Jak se to dětem dařilo, můžete posoudit ZDE

A ještě něco. Když jsem po vyučování připravovala tabuli na pondělí, zaslechla jsem nějaké podezřelé zvuky. Jdu po těch zvucích a dojdu k předposlední lavici u dveří. Právě tam sedí Lucinka Piontková. Měla dneska ve škole kámoše tygříka a zapomněla ho tam. Docela dost plakal....Bylo mi ho líto, tak jsem ho utěšila, že Lucinka zase v pondělí přijde a posadila jsem k němu kámoše pejska. Aspoň jim bude veseleji :-)

 

                                     Tygřík má kámoše.... :-)

 

—————

Zpět