Jak to dneska všechno proběhlo

03.09.2012 16:51

        

   Od rána jsem byla plna očekávání, zda se mi ve třídě sejdou všechny přihlášené děti. Byla jsem kapku nervózní, přece jen takové početné obecenstvo, kterým jsem byla doslova obklíčena kolem tabule i katedry, mi mnoho klidu nepřidalo. Dětičky se začaly scházet před půl devátou. Ti první měli výhodu v tom, že si mohli vybrat lavici, ve které budou sedět. Simonka si vybrala první a taky první-lavici, Lucka, jako druhá, se usadila do lavice třetí. Dále mi to už splývalo. Přicházely přímo davy a místečka se rychle plnila. Jediný, kdo si už vybrat místo nemohl, byl Filípek, který dorazil z vážných důvodů s malým zpožděním.

  Dětičky se tvářily docela vážně, zaraženě očekávaly, co s nimi asi udělám :-). Společně jsme si řekli, co je ve škole všechno čeká, děti mě přesvědčily o tom, že jsou moc šikovné, zazpívali jsme si. Nakonec dostaly malý dárek- od školy a také od pana místostarosty.

 Takže, milí prvňáčci, HODNĚ ŠTĚSTÍ!!!!!!

 

 

—————

Zpět