Rafani se vyznamenali

15.11.2012 17:40

Od začátku 1.třídy uplynulo teprve dva a půl měsíce a Rafani už mají za sebou mediální zkušenost ze slavnostního otevření koridoru školy a dnes dokonce předvedli, co už umí v matematice a zařádili si v tělocviku před mezinárodním pedagogickým publikem. Už od samého vpuštění Rafanů do školy jsem čelila desítkám otázek- kdy? kdo? proč? Bylo to náročné, neboť všechno toto měli už aspoň pětkrát nakukáno z předchozího dne, ale zvládlo se. Druhou hodinu- po naší matematické rozcvičce ( hadovi) se otevřely dveře a v nich se objevili cizinci. Nenechali jsme se rušit. Pokračovali jsme v klidu dále. Předvedli jsme porovnávání čísel, idnetifikaci po hmatu, matematické pohádky a nakonec i soutěž řad v rychlém počítání. Dětičky pracovaly skvěle.

   Tělocvik jsem si vybrala k ukázce proto, že děti jsou z pohybu nadšené a cvičí s radostí, i když ukočírovat někdy ta "rozjetá" mrňata je nadlidský výkon :-D.Předvedli jsme hostům naše oblíbené hry, ale také jsme procvičili starty a dali tělu zabrat při rozcvičce. Až na několik jedinců se všichni moc snažili. Byla jsem spokojená, ale nejspokojenější jsem přece jen byla, když odešli pedagogové a posléze i děti....Náročný, ale vydařený den. Rafani určitě reprezentovali důstojně :-).

 Na fotografie se můžete podívat na školním webu. Já jsem tentokráte nefotila.

—————

Zpět